一直以來我都相信有真愛,畢竟套句我常跟她講的一句話:「世界那樣大,兩個人相遇本來就不容易了,更何況在一起呢?」。所以我也都一直小心翼翼的保護我的感情、還有那個她。

說真的,一個巴掌拍不響,感情也一樣;若一段感情要走到盡頭,其實沒有什麼誰對誰錯,若真要講一個結論,那我會感謝曾經做過一段美好的夢,只不過夢醒罷了。

這些日子,有許多朋友/親人陪伴著,我只想講,是你們陪伴我走過這些日子,即便我是那樣的執著、還是執著..... 期待慢慢的...慢慢的回到那個自信心強的Beck 。

我的好朋友們,給我些取暖的回應[我渴望著],不要吝嗇,好嗎?讓我知道你們是充滿著愛的,當然我也很愛你們,相信這世界是滿滿滿的愛。

◎畢業至今,我常跟朋友TERU聊到,社會的洗禮,感覺人會變,而心中的那顆赤子心呢?是否你我仍在?一時之間,我想到了Sigur Rós 的Hoppípolla MV。很省思,也很棒的一個題材。

-----------

分享一首歌給我的朋友們。祝大家有個好夢。


Damien Rice - The Blowers Daughter

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her skies

I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off you
I can't take my mind off you...
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...

'Til I find somebody new .

arrow
arrow

    貝殼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()